Monday 18 June 2012

ErmMM.... Untuk "dia"??????

Assalamu'alaikum.... Teristimewa buat dia yang tercipta untukku.... (^_^)
        Jari terasa kekok untuk memulakan entri nie.. hahaha... hari nie tambah beberapa label untuk 'post-post' blog.. salah satunya ialah label untuk "dia"... entri-enti yang akan datang dgn label ini adalah untuk "dia" semata.. andainya insan lain yang membaca.. moga-moga kalian juga dapat sesuatu daripadanya. mungkin boleh menguatkan kasih dan cinta pada c "dia" pemilik cinta kita selepas ALLAH dan Rasulullah... mungkin juga boleh memberikan motivasi pada insan yang masih menanti kehadirannya.. Usah gundah duhai hati.. ALLAH pasti memberikan yang terbaik untuk kita...

       Semoga langkah pertama ini diiringi dengan restu dan redha ilahi.. Jauhkan kami dari kemurkaan mu ya ALLAH.. peliharalah hati kami agar sentiasa "segar" dengan cinta kepadaMU dan Rasulullah... ruangan ini tiada lainnya hanya untuk memberikan sedikit waktu untuk aku melabuhkan cinta dan doa untuk insan yang telah ENGKAU ciptakan untukku dengan cara yang sebaiknya.. aku tidak mahu luahan kalbu ini aku labuhkan kepada insan yang salah atau tidak sepatutnya.. (latih diri untuk lebih bersedia menerimanya dengan sebaik-baik penerimaan...)
       Semoga "dia" kelak x letih untuk membaca entri2 yg sememangnya hanya untuk "dia". InsyaALLAH entri-entri dalam label ini akan kutapis sebaiknya dan hanya memuatkan entri2 yg perlu sahaja. Selebihnya will be kept and publish live to him only after akad... (^_^)
       Rasional kenapa aku meng'ada'kan label ini :
1) 1 pemberian @ hadiah untuknya : untuk dia tahu ap yg aku pernah fikir tntang "dia"
2) Elak diri dari terjebak dengan perkara yang boleh mengundang kemurkaan tuhan
3) Elak diri dari mengkhianati setiap haknya yang sememangnya hanya untuk dia. Jaga untuk dia. :-)

4 comments:

  1. ehm ehm kak . sape yang ebrtuah nie . nak tahu !

    ReplyDelete
  2. masih dalam penantian mungkin.
    kan kak lai syg?? hihi

    ::semoga bertemu si dia yang telah ditetapkan untuk insan bernama siti zulaidah salsidu..aamiin.. :) ::

    ReplyDelete