Monday 8 November 2010

Aku mula menulis...

Macamana nak mula nie? dari semalam asyik terfikir.. nak tulis apa ha? sebelum ada blog hari 2, macam-macam idea ada.. kalu nak cerita sekarang, rasanya post ku kali nie akan meleret  hingga 750 patah perkataan(ala-ala eseiku masa SPM dulu! hehehe)

Apa sebenarnya yang buat aku berat mo menulis nie? (nak tahu x?)
Sebabnya aku risau kalau-kalau blog ini akan buat aku leka, lalai dan terpesong dari niat asal untuk berkongsi.. kongsi ilmu dan pengalaman.. kepada yang tengah membaca warkahku kali ini, doakan aku ya! hehehe.. kalu, tidak menyusahkan, ingat-ingatkanlah aku bila aku terlupa atau bila penulisan aku agak terpesong ... (tunjuk ajar daripada kalian sangat aku perlukan memandangkan aku memang insan lemah yang perlu sentiasa diingatkan).

salam sayang  kerana ALLAH buat yang membaca . terima kasih.

2 comments:

  1. ade name kak aa tu dlm blog Lai..hehehe

    ReplyDelete
  2. terima kasih kak aa.... kakak la sumber inspirasi untuk lai mula berblog nie! hehehe

    ReplyDelete